הכירי את המודיבודית: מיטל פרץ-גולן

הכירי את המודיבודית: מיטל פרץ-גולן

 יש נשים שממש בא לנו שכולן יכירו. אחת מהן היא מיטל פרץ גולן, שאי אפשר להתעלם מרעמת השיער הכסופה והכובשת שלה. תפסנו את מיטל, שאותה הכרנו לראשונה בתור המייסדת של קהילת סילבר סיסטרס בפייסבוק, לשיחה על השראה, תעוזה, והקשר של כל זה לתחתוני המחזור המהפכניים שלנו 

צילום:  | @shoham_novik

סלינה בית אורן 

 

את מיטל פרץ-גולן אנחנו מכירות קודם כל בכובע שלה כמייסדת קהילת סילבר סיסטרס בפייסבוק. מה שאנחנו אוהבות בקהילה הזאת במיוחד, הוא הבמה שניתנת שם לנשים שבוחרות להשתחרר מהציפייה החברתית לצבוע שיער כסוף (כן, גם נשים צעירות עם שיער כסוף) והשיח הפורה שמתחולל בה: האם לכנות את צבע השיער הזה לבן, אפור או כסוף? האם הוא מבגר כמו שתמיד אמרו לנו? ואיך הסביבה מגיבה לבחירה שקצת יוצאת ממודל היופי המקובל? אותנו כל דיון כזה ממש מדליק

מיטל עצמה חולקת הרבה מהמסע שלה מאישה שבחרה לצבוע שיער לאישה שמאמצת את המראה הטבעי - והמהמם יש לומר - שלה. שמחנו לגלות שהיא אפילו התראיינה לסרט Your roots are showing. סרט דוקומנטרי שייצא בארה"ב עוד כמה חודשים

"אם את קוראת לעצמך 'אישה כסופה' במקום לקרוא לעצמך 'אישה אפורה' - זה אחרת", אומרת מיטל למראיינת בסרט. אנחנו אימצנו את המסר שקורא לנו לקחת חזרה את הבעלות על ההגדרה העצמית שלנו. גו (סילבר) סיסטר!

צפו במיטל בפרסומת של מודיבודי 

בשביל מי שלא מכירה, נעים מאוד מיטל

נעים מאוד, אני מיטל פרץ גולן - עו"ד ומגשרת, מנהלת קהילת סילבר סיסטרס ישראל בפייסבוק לנשים שמעוניינות להפסיק לצבוע שיער ולאמץ את השיער הלבן-כסוף הטבעי בסטייל.

איך שמעת על מודיבודי?

אפשר לומר שמודיבודי זו התאהבות ממבט שני :)

שמעתי על מודיבודי לראשונה לפני שנתיים מבת משפחה שלי שקנתה תחתוני מחזור לבת המתבגרת שלה. היא נתנה לי זוג תחתונים שחורים להתנסות.

מודה שלא ממש התחברתי לרעיון בהתחלה, אפילו לא ניסיתי, לא הבנתי את ההתלהבות, בעיקר לא הבנתי איך זה לא נוזל, איך אפשר להחזיק איתו כמעט יום שלם ואיך מתנהלים עם "הדבר" הזה בכביסות.

אז התחתונים נשארו מיותמים במגירת התחתונים.

ומתי קרתה התפנית?

לפני חצי שנה לוהקתי לפרסומת של מודיבודי וסופר-פארם.

אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שאני אפרסם מוצר מבלי להשתמש בו או לפחות לנסות אותו. הייתי קלולס בעניין אז נכנסתי לאתר של מודיבודי וקראתי את כל המידע, ההמלצות וסוגי התחתונים שיש. כאחת שמנרמלת מראה שיער כסוף *דווקא* על נשים צעירות, שמחתי לראות שמודיבודי הוא מותג של בודי-פוזיטיב. מופיעות באתר מגוון נשים אמיתיות מכל הגילים, הצבעים והמידות. זה הוסיף להם אצלי עוד כמה נקודות. אהבתי ושמחתי לראות את זה.

מסויגת אבל פחות, שלפתי מהמגירה את תחתוני המחזור שקיבלתי לפני שנתיים וניסיתי את התחתונים לראשונה. על כל מקרה נשארתי בבית שלא יהיו בושות.

וואלה היה נוח כמו עם תחתון רגיל! הייתי בשוק מהרפידה הדקה ורמת הספיגה המהירה והכי חשוב שלא נזל כלום והרגשתי יבשה בכל הזמן שהייתי איתם.

עם הרושם הזה הגעתי לצילומים של הפרסומת למודיבודי בהרגשה טובה שאני ממליצה על מוצר טוב שמקיים את הבטחתו עם אג'נדה ברורה מאחוריו.

למה דווקא מודיבודי?

כשנחשפתי לנשים שמנהלות את מודיבודי בכלל התאהבתי.

המותג מודיבודי - כמו הנשים שעומדות מאחוריו - הוא ממש WALK THE TALK בכל כך הרבה רבדים. מותג שמקדם ודוגל במגוון, אותנטיות עוצמה נשית, ליברליות, אחווה בגובה העיניים עם רצון לעשות טוב לנשים. וזה, מעבר לאיכות המעולה של התחתונים, גרם לי עוד יותר לרצות להמליץ עליהם.

מאז אני ממליצה עליהם לכל מי ששואלת ולזוג השחור ההוא שקיבלתי לפני שנתיים נוספו עוד כמה תחתונים-אחים צבעוניים ושמח לי במגירת התחתונים.

 

רוצות להכיר את מיטל קצת יותר לעומק?

לאינסטגרם שלה:

https://www.instagram.com/metalsilversister/

לקהילת סילבר סיסטרס ישראל בפייסבוק:

https://www.facebook.com/groups/silversistersisrael

 

< המאמר הקודם אנדומטריוזיס
המאמר הבא > סיפורה של וסת - חלק ב'

להשארת תגובה

יש לאשר את התגובות לפני שהן מפורסמות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.